Сделала покупку на Амазоне, товар не плучила (улетела из города) , товар вернулся назад в Амазон. Написала им письмо, с просьбой вернуть деньги за заказ, который я даже не получила. Пишут вторую неделю уже какие то отговорки , что еще не получили товар назад. Хотя по трекингу - он вернулся отправителю. Хочу написать чардж , сказача заявление в личном кабинете кукурузы , не пойму какой пункт выбирать ?
2 - ч совершал покупку/заказывал товар в магазине/ но не получил его
или
5. Представитель продавца пообещал вернуть деньги по операции/покупка была отменена
Вот последнее письмо от Амазона на мою просьбу вернуть деньги:
Hello,
I understand your concern regarding the order ********
I checked on the PlayStation 4 Pro 1TB Console you returned, and we haven't received your return package yet.
After the carrier has received your package, it can take up to two weeks for the return to be delivered to us and then processed. I expect your return to complete soon.
I know asking at this point to wait might be frustrating but I hope you will understand my limitation.
After your refund is processed, we'll send you an e-mail confirmation.
If you still have any concern regarding this issue, Please feel free to write us back so that we can serve you better.
Your patience is highly appreciated, We look forward to seeing you again soon.
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
Best regards,
Akhil
Хотя я им написала трекинг номер, отправила скриншот что товар доставлен. А сейчас они вообще перестали отвечать на письма
2 - ч совершал покупку/заказывал товар в магазине/ но не получил его
или
5. Представитель продавца пообещал вернуть деньги по операции/покупка была отменена
Вот последнее письмо от Амазона на мою просьбу вернуть деньги:
Hello,
I understand your concern regarding the order ********
I checked on the PlayStation 4 Pro 1TB Console you returned, and we haven't received your return package yet.
After the carrier has received your package, it can take up to two weeks for the return to be delivered to us and then processed. I expect your return to complete soon.
I know asking at this point to wait might be frustrating but I hope you will understand my limitation.
After your refund is processed, we'll send you an e-mail confirmation.
If you still have any concern regarding this issue, Please feel free to write us back so that we can serve you better.
Your patience is highly appreciated, We look forward to seeing you again soon.
We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
Best regards,
Akhil
Хотя я им написала трекинг номер, отправила скриншот что товар доставлен. А сейчас они вообще перестали отвечать на письма